miercuri, 6 iunie 2012

Campania "De la gras la sanatos"

Tinerii din ziua de azi fac prea putina miscare si consuma prea multe calorii,grasimi si zahar,sare,principalele consecinte fiind cresterea substantiala si ingrijoratoare a excesului de greutate si a obezitatii.
Potrivit specialistilor Organizatiei Mondiale a Sanatatii(OMS) ,aceasta tendinta este serioasa in cazul copiilor si a adolescentilor,ea marind riscul afectiunilor si reducand speranta de viata.
Obezitatea provoaca o serie de boli cronice ,cum ar fi diabetul ,anumite tipuri de cancer si afectiuni cardiace.Se estimeaza ca exista 3 milioane de elevi obezi in Euopa ,iar circa alti 85.000 de copii devin obezi in fiecare an,cifra care se dovedeste alarmanta.
Comisia Europeana finanteaza numeroase proiecte referitoare la obezitate si la modul de alimentatie prin intermediul Planului de Actiune pentru Sanatatea Publica.De exemplu "Reteaua Europeana a Inimii" a primit o asistenta europeana de 1.7 milioane de euro pentru proiectul "Obezitate Infantila si bolile cronice asociate",in timp ce proiectul Helena (un stil de viata sanatos datorita alimentatiei pe perioasa adolescentei ) are in vedere studiul obiceiurilor alimentare si a prevalentei obezitatii in randul tinerilor.
In Romania,cea mai cunoscuta si cea mai noua personalitate care reprezinta in adevaratul sens aceasta campania pentru slabit o reprezinta Cori Gramescu.
Cori Gramescu este cel mai renumit instructor de fitness feminin din Romania. Prin activitatea sa intensa de la sala Lady Fit si prin intermediul mediatizarii asigurate de ADPM PR, brandul Cori Gramescu a devenit sinonim cu stilul de viata sanatos.Celebra antrenoare de fitness si-a extins abilitatile profesionale si in domeniul nutritiei, oferim clientelor sale, pe langa un program personalizat de antrenamente, si un regim dietetic complementar activitatii de la sala Lady Fit.Cori Gramescu preda inca din anul 2006 cursuri de fitness feminin, reusind sa readuca in forma peste 7000 de femei din România, prin activitatea derulata la LadyFIT.De-a lungul timpului, a participat la cursuri, seminarii si congrese internaționale de fitness din Toronto, Londra, Stockholm, Nashville, Berlin si Frankfurt.Cori Gramescu este primul antrenor român certificat de celebrul Billy Blanks sa predea TaeBo si este primul trainer din Europa de Est care beneficiaza de o certificare globala, oferindu-i dreptul de a preda TaeBo oriunde in lume, fara restricții, datorita prezenței constante la stagii internaționale de pregatire.
ADPM PR a construit si sustinut brandul Cori Gramescu, celebra antrenoare de fitness ajungand, in doar un an de colaborare cu agentia de Celebrity PR, brandul numarul 1 in industria de fitness feminin si propria emsiune la Kanal D.Prezenta constanta in Mass Media, proiectele speciale in care a fost implicata si evenimentele organizate sau la care a fost invitata au transformat-o pe Cori Gramescu intr-un etalon al stilului de viata sanatos, bazat pe nutritie si sport (castigatoarea Premiului "Cel mai bun instructor de fitness – Eva 10 ani).
-Participare la evenimentul de lansare Gucci si licitarea a 1800 de euro pentru UNICEF
-Derularea campaniei "Liber la slabit" alaturi de Libertatea
-Construirea imaginii publice in Mass Media tip Celebrity
-Mediatizarea proiectelor salii de fitness Lady Fit
-Lansarea propriei metode de Pilates, Ultimate Pilates by Cori Gramescu
-Colaborarea cu mai multe vedete din showbiz-ul romanesc: Roxana Ionescu, Laura Cosoi, Lavinia Pirva, Ellie White, Minodora
-Derularea campaniei: "Esti pregatita pentru o schimbare?", in parteneriat cu Unica.ro
-Eveniment Saptamana Nationala a Voluntariatului (Parcul Tineretului, Bucuresti)
-Campanie Happy Hour – Pro TV – in urma careia Minodora a slabit, facand pentru prima data sport, 25 de kilograme.
-Campanie workshopuri si Open Doors Lady Fit
-Conceperea primului videoclip de fitness din Romania – pentru canalul official de Youtube Lady Fit
-Pictoriale si aparitii media in presa de tip monden, lifestyle, femei, sanatate
-Lansarea, in premiera nationale, a nu mai putin de 24 de programe de fitness, in primavara anului 2012 printr-un eveniment masiv organizat la Intercontinental Bucuresti.
Orice masura restrictiva poate avea un efect contrar.Insa cu ajutorul campaniilor putem ajuta oamenii,putem sa ii facem sa se gandeasca de doua ori la sanatatea si la corpul lor.