sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Mc DONALD`S PICK AND PLAY ŞI SMARTPHONE-URILE



Multi oameni se intreaba: cum a ajuns Mc Donald’s lider mondial in vanzarea unor
produse fast-food care nici macar nu sunt cele mai bune? Ei bine, intr-o carte scrisa de
Robert Kiyosaki s-a realizat un proces de reflectie pe aceasta tema, aratand ca McDonald
nu este cel mai bun bucatar, dar este cel mai bun in ale vanzarii. In cazul in care inca mai
aveti indoieli, luati de vedeti urmatoarea strategie de marketing a firmei Mc Donald`s.

Campania de promovare a fost lansata in Suedia in Stockholm. Mc Donald`s a vrut sa le
dea clientilor un nou motiv de a vizita fast food-urile Mc Donald’s, un motiv foarte
interactiv. Utilizand un foarte mare panou publicitar, au creat un joc interactiv de ping
pong utilizand smartphone-urilor, fara a fi necesara conectarea la internet si fara a fi
nevoie de downloadarea unei aplicatii pe telefon. Cei care doresc sa participe la joc,
trebuie sa fie in aria de joc a panoului publicitar si sa intre pe pagina de internet
picknplay.se. Acolo se verifica daca esti in aria de joc si jocul poate incepe. Se alege o
pictograma dintre cele care apar pe telefon, si jocul incepe in timp ce il poti urmari in
timp real pe marele ecran. Cei care rezista timp de cel putin 30 de secunde in joc, castiga
un premiu de la Mc Donald`s care consta in sucuri, inghetate, acestea, desigur, oferinduse
tot pe telefon. Castigatorul arata telefonul vanzatorului si isi primeste cadoul.





Jocul functioneaza pe baza unei aplicatii bazata pe geolocalizare. Foarte dragut, foarte
ingenios, avand succes la toate categoriile de varsta. Ideea de a-ti folosi smartphone-ul
pentru a te juca de fata cu toata lumea, si placerea de a avea sansa sa castigi si un mic
premiu, cred ca face lumea sa priveasca Mc Donald`s ca pe ceva pozitiv, nicidecum ca pe
un producator de produse total nesanatoase si astfel castiga foarte mult teren in randul
clientilor. Mc Donald`s da un exemplu de un mod in care companiile pot utiliza “boom-ul
de smartphoneuri” pentru a promova afacerea lor si a se pozitiona pe piata.

Aici puteti vedea si video-ul campaniei:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu