marți, 17 ianuarie 2012

art.7 eMAG Marketplace

eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul caruia partenerii eMAG afiseaza propriile oferte pe eMAG.ro iar clientii eMAG pot comanda simultan o gama mult mai larga de produse, de la oricare dintre acesti parteneri, totul dintr-un singur cont de client. Toti partenerii acceptati in eMAG Marketplace sunt atent evaluati si monitorizati pentru a respecta standardele de calitate cu care clientii eMAG sunt obisnuiti.

Fiecare produs afisat pe eMAG poarta o eticheta dupa cum urmeaza:
1. Produs vandut si livrat de eMAG - produsul respectiv este vandut direct de compania care detine eMAG, Dante International SA, si este insotit de toate serviciile dezvoltate de eMAG.
2. Produs vandut si livrat de PartenerX - produsul respectiv este vandut de PartenerX, o companie independenta, acceptata in eMAG Marketplace pe baza unei analize a calitatii serviciilor si produselor. Comanda dumneavoastra este transmisa acestui partener iar produsele comandate sunt livrate direct de fiecare partener in parte impreuna cu toate documentele legale.
Conditiile comerciale, taxele asociate comenzilor, retururile si garantiile pot fi diferite pentru fiecare partener in parte si nu sunt aceleasi ca cele ce insotesc produsele vandute direct de catre eMAG. Aceste informatii vor fi specificate clar in pagina fiecarui partener.
• Cont client la eMAG.ro
Folosind contul de client eMAG, se poate comanda atat produse vandute si livrate de eMAG, cat si produsele ofertate de partenerii din eMAG Marketplace. Tot aici puteti urmari stadiul in care se afla o comanda pe intreaga perioada de la plasare pana la livrare.
Produsele ofertate de partenerii din eMAG Marketplace pot fi comandate prin toate modalitatile: online pe eMAG.ro, telefonic la numerele afisate in pagina produselor sau in showroomurile eMAG.
Procesul de comanda online este cel standard: odata ce s-a gasit produsul dorit, se apasa pe butonul Adauga in cos. La adaugarea produselor in cos, se va directiona directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde exista posibilitatea sa se revedeti lista produselor, sa se actualizeze cantitatea sau sa se renuntate la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, se poate reveni in magazin prin apasarea butonului "Ma intorc in magazin".
In cosul de cumparaturi, se poate avea simultan atat produse vandute si livrate de eMAG, cat si de partenerii din eMAG Marketplace, grupate dupa partenerul care le comercializeaza. Sub fiecare grup de produse veti regasi toate taxele aferente comenzii precum si linkuri catre politicile comerciale ale fiecarei companii partenere.
La fel ca si produsele vandute direct de eMAG, produsele vandute de partenerii din eMAG Marketplace au afisate informatii de stoc in timp real precum si timpul estimat de sosire la destinatie pentru fiecare localitate din Romania, in cazul unei comenzi plasate la momentul afisarii ofertei. Produsele ofertate de partenerii din eMAG Marketplace sunt livrate doar prin intermediul curieratului rapid.
Produsele ofertate de partenerii din eMAG Marketplace pot fi comandate si platite prin urmatoarele metode: card online, ramburs, carduri cu rate fara dobanda, OP. Impreuna cu produsele comandate, veti primi facturi corespunzatoare de la eMAG sau de la fiecare partener din eMAG Marketplace. In cazul in care optati pentru plata ramburs, veti plati separat fiecare factura in momentul in care vi se livreaza produsele respective, iar plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea.
Livrarea produselor achizitionate de la partenerii din eMAG Marketplace se face direct de catre acestia, exclusiv prin curier rapid. Nu se pot face livrari la Showroom-urile eMAG sau la sediul partenerului. Documentele aferente produselor achizitionate de la partenerii nostri (factura, certificat de garantie, etc) sunt livrate de catre partener impreuna cu produsele comandate. Puteti vedea in pagina dedicata fiecaruia dintre partenerii din eMAG Marketplace taxele de livrare si pragurile de gratuitati utilizate.
In cazul in care se comanda simultan produse de la eMAG si alti parteneri, se va primi cate un colet separat de la eMAG si fiecare partener.
Partenerii din eMAG Marketplace au obligatia legala sa accepte returul produselor in 10 zile de la livrare dar pot oferi si alte facilitati, acestea fiind specificate in detaliu in pagina dedicata fiecaruia.
Extragarantia de Retur in 30 de zile, Service Pick-Up & Return sau livrarea gratuita sunt servicii specifice eMAG care se aplica doar produselor care sunt marcate ca fiind vandute si livrate de eMAG.
• Renuntarea la cumparare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, eMAG isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu